Jak se stát správným marketérem?

Jak se stát správným marketérem?

Láká vás oblast marketingu? Toužíte stát se marketérem? Nechceme vás demotivovat, avšak na tuto pozici je nutno míti dar! Není to triviální kancelářská práce, nýbrž marketér je v neustálém shonu myšlenek, činů, úkolů a inovací.
psaní na sklo

Jaké jsou jeho vlastnosti?

–          Jediněčnost
–          Uspěchanost
–          Preciznost
–          Dravost
–          Do jisté míry jeho osobitá výstřednost
–          Vyložený workoholismus
Tuto profesi vykonáváte vesměs celý svůj den i noc, týden co týden, měsíce, roky až po dekády. Marketérův tok myšlenek je nezastavitelný a marketér vyloženě touží po jejich uskutečnění. Následná konzultace s kolegy marketéry probíhá slušně, avšak decentní dravost a konkurenční výhodu dávají najevo pasivně.  

Neklesejte na mysli

Věřte, že i když si myslíte, že byste na tuto práci neměli, rozhodně nezoufejte. Nikdy zcela nevíte, zda ve vás onen potenciál pouze spí a vyčkává na chvíli, kdy ho probudíte, objevíte a použijete! Proto se rodičům vždy doporučovalo, aby při výchově dítěte nezapomínali na metodu „aby si dítě vše osahalo“. Tím máme na mysli, aby si dítě zkusilo vše možné a různorodé a případné nadání se probudilo už v raném věku.
Pokud tedy cítíte, že jste zabředli ať už ve věku, dluzích nebo neochotě změnit práci, předejte aspoň svým dětem nebo vnoučatům tuto jedinečnou možnost. Věnujte se jim, mluvte s nimi, ukažte jim, co vše se ve světě nachází a čím vším se lidé mohou stát. Probuďte ho, otevřete mu oči. Uvidíte, že se vám za časem odvděčí.
papíry podnikatele
Naučte ho být kreativní, všímavé, aby se umělo samo učit mnoha věcem, brát si příklad z úspěšných lidí, rozvíjejte jeho mysl. Myslete na budoucnost svého potomstva a dopřejte jim vybočit ze společnosti jako jedinečný marketér.
V případě, že nemáte o tuto práci sebevětší zájem, zkuste se o danou pozici, strategii a PR zajímat. Rozklíčujte marketingové tahy, uvědomujte si, kdy je na vás místo plnohodnotného článku vystavena obyčejná reklama či PR nezkresluje realitu firmy či člověka až moc.

3.9/5 - (9 votes)